Vila idag

Idag blev det vila för Sia, jag skulle firas då jag fyllde 18år den 8mars.
Vi hade mammas syster förbi bara då dem ej kunde komma när jag firades så vi bestämde att vi skulle fira nu i helgen istället.
 
Sia har gått utan täcke hela veckan och hon njuter verkligen av det, dock har det ju spö regnar och snöat på morgonen men det blev ju finare på dagen och hon såg rätt nöjd ut när hon gick i hagen när vi var där :)
Så skönt att hon kan gå utan täcke, dem har ju mat i hagen hela tiden med så hon kan hålla sig varm.
 
Längtar verkligen till sommaren så Sia får gå ut dygnet runt och den härliga värmen och så kan man bada! 
Ska försöka i sommar att hitta till en sjö så man kan bada med Sia :D
Annars får vi åka till en sjö eller något i sommar tycker jag :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback