Vecka 12

Måndag - NH / trickträning

Tisdag - Uteritt 

Onsdag - Vila

Torsdag - Paddock/ridhus

Fredag -  Uteritt

Lördag - Vila

Söndag - Uteritt

 

Såhär är schemat lagt för denna vecka.
Idag, mån så kommer även en tjej som ska hälsa på Sia. 
Hon är intresserad av att bli medryttare på Sia då och ska vara med idag när vi ska träna NH/trickträning :)
Ev kommer hon en till dag i veckan och ska då provrida så schemat kan ändras lite efter det oxå :)

 
 

Anonym

hej! går du på häst på real? hur är det där?

Svar: Hej, jag går djurvård på Real :)Men jag trivs jätte bra, har kompisar som går häst och dem är nöjda med sin linje.
Jag tycket skolan är bra och eftersom skolan är liten och det tycker jag om, vår klass är ändå väldigt tajt och ingen är ensam lix. :)
Stephanie Andersson

2014-03-17 / 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback