Ber om ursäkt för helgen!

Jag fick lite mycket i helgen att göra och i fredags iaf så hade hästarna rymt så blev ingen ridning för mig och Sia då det var nog med äventyr för den dagen! :/ Men ingen blev skadad iaf och mamma som var sjuk fick åka och ta in hästarna! Tack mamsen!<3
 
Lördag var det ju vilodag och jag firade min kompis som jag är uppväxt med då hon fyllde 18år och skulle firas så det blev att fira henne typ hela dagen :D

Söndag blev det en uteritt i skogen på en runda med Danne älskling som cyklade bredvid mig, tog typ 1 1/2h den rundan och vi galopperade 3ggr typ och travade 3-4ggr så hon fick springa av sig lite och hon njöt av det kan man säga xD 


Måndag så red jag ut med Danne på cyckeln bredvid och Emilia hängde med på Athena :)
Så vi skirttade bara ut en liten sväng längst grusvägen och sen vände. 
Det var trevligt att ta det lugnt och få lite mer hästsällskap :))
 
Tisdag, idag så är det vilodag för sia, hon blev avborstad och ompussad osv :)
Köpt två stycken täcken till hästen min idag med, regntäcke som jag beställde av Dannes mamma när hon var på Ullared och så hade hööks 60% rabatt på utvaldatäcken så hittade ett vintertäcke som kostar orginalpris 1299kr och köpte det för 519kr! :O FETT VÄRT DET! :D

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback