Uppe på ryggen efter 4månader!!



Ja då har man fått skritta på Sia igen efter 4månader och 4dagars vilande och väntande. Sia skadade sig den 18 April och nu den 22 Juli har jag äntligen fått rida min tjej igen!
Så himla sjukt att det gått så lång tid och ändå så skötte hon sig exemplariskt! Jag red barbacka och i repgrimman som jag ridit i typ 2ggr och hon lyssnade till 100% och blev super glad när hon fattade att jag skulle skritta henne! :D
Hon brukar markera lite med huvudet när man lägger på schabraket men idag la jag på schabraket och öronen rakt fram och så kollade hon på mig med stora och glada ögon. Hon gick på så fint när jag skrittade, och var inte alls för pigg eller något utan gick i takten jag ville och allt. Så himla stolt över henne!! 

4 månaders vila och ändå hur cool som helst att rida, dessutom på bettlöst och barbacka! 
Så himla stolt och nöjd över hur fin och underbar Sia blivit, hon har blivit en helt annan häst, hon är min häst!
Min älskade häst som alltid ställer upp för mig och jag ställer upp för henne, nu och föralltid! 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback