Har varit iväg i helgen!

I helgen har jag och min pojkvän Daniel varit hos Daniels syster och hennes man som har husvagn i Västervik. Vi åkte dit fre-mån och har sovit över hos dem. Var super trevligt och vi hade väldigt roligt tycker jag. Dessutom fick vi äran att träffa deras nyaste medlem dem skaffade några dagar innan vi kom. En liten vän till deras andra hund Rocky, nämlignen en till dvärgpincher fast en liten valp vid namn Texas. Söt som socker och hur mycket energi som helst hade den lilla.. :D

(Bild på Rocky och deras nya valp Texas)
 
Men ah, idag har vi gjort rätt mycket, bla handlat massa mat till ödlorna och så åkte vi till Sia och hälsade på henne i hagen. Hon börjar få mage nu!!! Gaah nu blir jag nästan orolig, min häst kan bli tjock!  Men ah hon hade lyckats dra av sig flughuvan så vi letade efter den och hittade den hel och fin längst bort i hagen. Men inte blir hon av med den inte, matte satte på huvan igen så hon inte blir irriterad i ögonen av alla dess flugor som ska sitta i ansiktet på henne.. Älskar min tjej så himla mycket trots att hon ska kasta av sig flughuvan och har sitt humör ibland men just nu är hon mer förtvivlad över att matte bara låter henne stå i hagen och glo. Hon vill så gärna bli riden och få arbeta, hon går efter mig i hagen och kommer så fort hon ser en osv. Hon har förändrats så mycket sen jag fick hem henne! :D
Den 25 Juli har jag haft Sia i två hela år och det känns helt sjukt just nu :D
Spike blir hela 3år i November dessutom!! :O
Sen kan jag ju inte glömma att säga att den 24 September har jag och Daniel varit tillsammans i 1år också! (AA)

Tiden bara springer iväg!!!! (A)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback