Alla hästar motioneras!

Idag ska Paulina och hennes kompis följa med till stallet och skritta lite.
Paulina ska rida på Herkules och Ida ska få skritta lite på den snällaste och finaste hästen Sia och så ska jag gå bredvid med Chamsin om inte Danne tar honom. Blir ingen lång sväng men en bit iaf och alla hästarna får dessutom röra på sig lite än att bara stå i hagen och glo. :D

 
 
Skriver ikväll hur det gick och så kommer självklart även bilder upp, snor nog med systemkameran tror jag så jag kan fota dem lite :)
Nu har jag bestämt mig vart vi ska flytta nu när stallet jag står i ska "läggas ner" eller ja det är uppsagt av hon som har hand om det. Den sista augusti ska vi ha flyttat och jag har nu bestämt mig för att flytta tillbaka till Hjulsbrostallet igen. Nya människor och ny ordförande osv, stallet har ändrats och kommer ändras mer och förhoppningsvis blir det bättre än det var för några år sedan.
Lösdriften dem har kommer finnas kvar och det är där jag vill ha Sia till vintern. Jag hoppas det blir bra och dessutom så känner Sia igen sig och känner några av hästarna så hoppas det blir bra iaf. :)
Ska över någon dag och skriva kontrakt med dem så får jag se hur det blir sen :))
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback