Vila igen!!! :O

Sia fick vila idag igen, men imorgon måste jag hitta på något med henne. 
Vi bara åkte till Sia för att kolla till henne och spraya lite flugspray + sätta på flughuvan. Hon såg glad ut när vi kom och stod snällt medans jag sprayade och satte på huvan. 
Imorgon blir det antingen trickträning eller lite ridning. Har dock inte bestämt mig än, vill ju prova nya tränset samtidigt som jag vill träna trickträning med henne :) 

 
Imorgon blir det en sväng till hööks för att köpa lite grejer, sen får jag vänta tills mina pengar kommer så jag kan handla regntäcke, ev vinterridskor och overall till vintern. Funderar även på att köpa ett 3-delat bett men ej bestämt mig än. Hon gick så bra på det med remonttränset förra sommaren när vi hopptränade/tävlade. Har ju ett nova bett nu men hon är lite skeptisk mot raka bett, ibland funkar det bra och inbland inte. Vill iaf ha ett bett att variera med, rider ju mest på bettlöst men vill ändå ha ett bett iaf skönt att ha när man tömkör som exempel. :)

Bjuder på en film från vår första pay and jump tillsammans, här går hon på ett 3-delat bett och remontträns:D
(nosgrimman sitter löst, spänner aldrig nosgrimmor hårt utan ska man ha nosgrimma ska dem sitta löst tycker jag!) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback