Idag blir det marknad!



Idag har jag, pappa och Adrian varit och slängt massa skräp på tippen, vi åkte även förbi Tony på Arken Zoo i Ullstämma och pratade och beställde hem nya burar till syrsorna och kackerlackorna. Alltså foderdjuren till våra ödlor, om ni inte visste det så har jag 3st ödlor och pappa har 1. Jag har två st Leopardgeckos och så har jag en skäggagam och pappa har en skäggagam. Men min Skäggagam ska säljas så om ni vet någon som är intresserad av en bäbis skägggis så har jag en jätte fin som jag ska göra mig av med då jag ska satsa på mina leosar och ta ungar på dem sen :D 
Men iaf sen åkte vi till farmor och prata lite och nu är vi hemma och glor igen, väntar på att Danne ska komma hem från jobbet så vi kan åka till skänningemarken för att sedan fara iväg till stallet och kolla till Sia då vi ska åka iväg imorgon och fiska kräftor :D  
Vet ej om jag ska göra något med Sia idag så vi får se om vi ska träna lite trickträning idag eller inte men isf tror jag ev att kameran kommer med så ni kan se lite hur det går :)
Buga blir dock svårt att fota då jag behöver Dannes hjälp :)

Tänkte att jag skulle kolla lite på youtube efter fler förslag på bugnings träning, Sia har lite svårt att få med bakvagnen, hon trycker hellre ihop kroppen än att länge sig för att få balans så jag får lix ställa henne i rätt position typ. Men svårt att få henne stå kvar så lix. xD
Men vi tränar på ihop om att hon ska lära sig (A)
 
Bjuder på lite bilder från filmerna när vi filmade den 4/8 :))
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback