Vila, vad föredrar ni?

Igår då blev det vila för Sia då, veterinären va sjuk så han kom inte idag som planerat utan han kommer Fredag istället. 
Sia fick en bädd igår, så Danne åkte och hämtade spån medans jag mockade och fixade Sia. Stödde ut kalk i botten och sedan ut med 3 balar med spån och sedan på med massa halm över så nu kan hon sova mjukt och varmt :)

Så ja idag får jag se, jag är hemma med lite feber och är genomförkyld så jag vet ej om jag ska rida eller om jag ska kolla om någon annan ska fixa det åt mig. Jag vet inte!

Plus att jag är helt exalterad över en sak som jag ej kan berätta än :D
Hehhe! :D
Föredrar ni lösdrift eller box? :)
 
Bjuder på bilder på min ödla Leopold som är en Leopardgecko. 
Hade en liten fotostund med honom igår för första gången :))
Men såhär ser min leopardgecko ödla Leopold (Leo) ut :))
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback