Förlåt för min uppdatering IGEN!

Fredag, lördag och söndag vecka 47 såg ut såhär!
Fredag - Då red Paulina sia i paddocken, de hade gått bra, dem red över bommar och tränade lite ridvägar och så :)

Lördag - Vilade sia, och vi firade Paulina som fyllde 15år i början av November.
 
Söndag - Släppte Sia i paddocken så hon fick springa men de var så hårt i marken så hon va öm i hovarna så vi tog det lite försiktigt med det, sen gick vi en liten kortis med henne som avskrittning så hon fick röra sig.

På kvällen åkte jag och danne in till stan med Spike och gick en promenad på kanske 40 min som minst :))



Vecka 48 nu då,
Måndag, igår så red jag sia lite lätt i paddocken, var för hårt underlag så vi kunde bara skritta och vi skrittade bara lite i paddocken för hon va så öm i fötterna och tyckte de var obehagligt så vi skrittade runt stallet istället och sedan fick hon gå in igen.
Denna vecka har vi flyttat fram insläppet till kl 17.00-18.00 istället :))
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback