Vila, lat matte

Idag fick Sia vila, känner mig lite elak för det men vi satte tråd i nya hagen och grejer och så började de regna och skit så kände inte för att rida och jag vet att om jag inte är på "ridhumör" tycker inte sia de är roligt xD
Så valde att inte rida utan mockade och fixade mat åt henne och även en stor påse gräs till henne så hon fick säkert 4kg gräs i hagen idag, gav athena lite gräs oxå, Emilia hade ställt athena vid logdörren där de finns lite gräs för dem att beta så Sia fick då dessutom äta sin hög i fred i hagen! Hon verkade så nöjd med gräset. Sedan fick jag ju även springa ut och slänga på henne täcke för de började ju regna massa! xD
 
Har ett lila ofodrat regntäcke på g då mitt regntäcke är lite trasigt, sönder bitet typ.. TRÅKIGT NOG! 
Inget kul när en häst biter sönder ens svindyra täcken! :( 
Liksom likadant med mitt nya vintertäcke vi köpte i vintras, hade de en vecka sedan var de massa små bett över rumpan på täcket! BLIR SÅ ARG!! :((
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback