städdag, vila

Idag har vi haft städdag i stallet, vi började kl 10.00 och åkte hem vid 14.30-15.00 typ eller något sånt. Sia fick vila idag eftersom de ej blev som tänkt, Paulina red ut tillsammans med Viljas medryttare Sara istället. Paulina fixade sia medans jag hjälpte till på städdagen och sen borstade Paulina av Sia innan vi skulle åka hem :) 
 
Imorgon ska jag rida ut lite iaf, ev betning, jag vet ej än hur jag ska göra faktiskt :) 
Kanske kör lite dressyr i paddocken med henne barbacka isf då :)
 
Sias avkomma Copperlight, en hingst :)
 



Sias snygga fader Running Sea!



Ett syskon till Sia som heter Catch, en hingst. (samma far)



Har tyvärr inte hittat några bilder på henne mor eller på några syskon med samma mamma :(
Men finns många fina duktiga travare som har samma pappa som sia. 
Några fler syskon till Sia som har samma pappa (Sally Sea, Eli Sea, Pioson, Staro Azazell, Zoccer Wadd)
Har fått tillstånd av Catch ägare att använda bilden på honom :)
 
Sias stamtavla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback