Söndags städdag, uteritt/fält

Förlåt för dålig uppdatering men har fullt upp med jobb och skit (a) ska försöka bli bättre igen!

Men iaf i söndags var de städdag med och då fixade vi de som blev kvar. Så tog inte så lång tid :)
Sen red jag ut med felicia på juli, jenka med medryttare matilda och så gick jessica och melissa med :)
Vi red upp i skogen vid norrgården och sedan till fältet vid norrgården. På fältet körde vi fritt, så jag travade och sia var så himla pigg och jag som red helt barbacka kände ej för att flyga av så tog de lugnt med henne :)

Påvägen hem på fältet så hade vi skritt tävling sen helt plötsligt blev de trav och slutade i galopp.
När juli började galoppera och sia travade så tänkte jag trava på men när jag skänklade till fattade hon fint galopp :00
Så lät henne galoppera lite och var så duktig och lyssnade, galoppen var lugn så hon var så duktig :D

Stolt och glad matte<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback