Igpr, Vila och hovis

Igår fick sia vila och så kom hovis som skulle verka men sen fråga vi om de är bättre att ta skor fram då hon är lite öm och slår upp flikar och de tyckte han kunde va bättre så vi satte på skor fram och så är barfota bak :)
Sen har ju felicia blivit trampad av sin häst juli och hade fått en spricka så jag fixade juli åt henne igår :)

Idag ska jag ha sia och juli med :)
Hoppa sia med malin och askur och sedan rida dressyr på juli :)
Så ser dagen ut för mig idag :))

Min sadel kommer nog nästa vecka som de ser ut enligt företaget! :(
Fu!
Men vår tävling är dessutom framflyttad till 11 augusti som tur är :)

Jag har även redigerat vår hemsida nu, har ju fått tillgång till den så den är lite under renovering just nu då alla bilder ej är tagna än ;)
http://www6edit.idrottonline.se/HjulsbroRF-Ridsport/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback