igår - uteritt

Igår var jag hos sia och skulle rida ut tillsammans med en medryttare men sen blev de ej så, så red ut ensam istället en liten sväng. Vi red upp förbi norrgården och vände i vägslutet och red hem igen, travade några få gånger då hon trampa på några aj aj stenar ibland, men vi travade lite på en äng/åker eller vad de är. Och där gick de iaf bra och hon travade på som bara den min älskling, hon var super duper duktig när vi red, känns som hon blivit mer säker med att rida ut själv iaf! Känns underbart!!!!! (A)

Eftersom jag hade kvällsfodringen och skulle stanna kvar i stallet till de så snabb smörjde jag utrustningen lite och så, sedan knoppade jag upp Sias man till hoppträningen. Hon såg ut som värsta tävlingshästen (A) Hon är snygg min pålle!! (A) Sen fick hon ha på sig fleecen under natten :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback