Igår, uteritt

Jag och syrran hade Askur och sia igår, vi tänkte rida ut och då ville ida och hennes syster följa med men de blåste sådant så hon våga ej sätta upp sin syster på Herkules så då bytte Paulina och idas syster häst under ridningen. Så paulina fick prova herkules och idas syster red askur, jag red sia och ida red på vilja :) vi travade lite och skrittade såklart, blev inte jätte mycket trav men lite iaf :)
Sia var jätte duktig :))

Har köpt ett flugpannband nu till sia så hon slipper äckel flugorna! :)

Idag blir de lite dressyr tror jag, men kommer sätta upp småskutt med tror jag och träna på :)
En på varsin långsida och en i mitten aå man springer i ett z för att träna lite styrning och ev lite bommar med och blanda lite så hon ej blir uttråkad då dressyr inte är hennes favorit ämne ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback