Igår, hoppning

Hoppade tillsammans med Malin och Askur igår. Sia var jätte duktig och vi hoppade 70cm, när vi höjde till 80cm som hon hoppat förut ville hon inte hoppa utan hon sprang på sidan! Så försökte hon tom göra på små hindren så de var bara fjant, men de små hoppade hon till slut, lite lättare att gå över ett 30cm hinder än ett 80cm lix. Så vi sänkte ner till 70cm och då stannade hon med, precis när jag tänkte börja om hoppar hon stilla stående rakt upp i luften och landar med bakbenen på bommen! Så hon sprang på 3ben efter, jag snabbt av och kolla benet, hon hade jätte ont men de släppte efter någon min så tror de va själva smällen som gjorde hon, hon gick fint men traven var lite stelare så jag stretchade och sedan smörjde in benet med liniment.
Hoppfilm kommer i kväll om jag hinner! :D

Så blir en lugn tur med malin idag, Skritt och ev trav om hon kan, får se hur benet ser ut :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback