Igår, betespromenad

Förlåt igen!

Men iaf igår så var de tråkigt väder typ hela dagen, tur att sia hade täcke. Men när jag tog in sia så såg jag att mitt täcke läckt efter alla bett hon fått. (Jävligt arg) mitt klart bästa täcke är trasigt! Läckt på 3st stället fast jag har limmat täcket!!!
Så iaf jag borstade av henne och satte på en fleece på henne och sen blev hon fin i sin svans, vi gick ut på en promenad där jag lät henne stanna och beta ibland :)
Mums sa hon om det iaf. Sen fick hon gå in igen och fortsätta äta sin insläpps mat :)

Åkte till affären efter och handlade med mamma och pappa, sedan åkte vi typ hem fast vi åkte värsta omvägarna xD
Har så jävla ont i min mage! Jag dör vad ont de gör! :|

Vill ha min sadel snart!!! Bör komma i veckan! Blir nervös att den inte ska komma innan söndag! Vill ju rida in den innan tävlingen och kan inte anmäla mig förens jag har sadeln! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback