Igår, barbacka på fältet (betning)

Igår så var Sia inte alls öm i ryggen så jag hoppade upp helt barbacka faktiskt och red till fältet där hon fick beta massa massa gräs. När vi betade kom Carina med sin häst Doxa i skogen som oxå betade och kom ner till oss och beta. Sedan red vi tillsammans hem igen till stallet, motvilligt gick Sia hem. Hon var super pigg igår. :)
Så himla tråkigt att gå hem sa hon!
 
När jag skulle gå och ta av sia täcket igår, då roppade jag "SIA" och då flög huvudet upp och så började hon gnägga och gå mot ingången. Jag tog av henne täcke och hon var jätte kelig, stod och klia henne vid manken och hon tyckte de var såååå skönt och stod och pillade på täcket med mulen som blev 3m lång typ. Hon blev nästan lite ledsen när jag skulle gå.
 


Finare häst finns inte<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback