Idag blev de ändring!

Mamma ska inte rida ut med mig utan min ungdoms kompis Erika ska få prova rida Sia idag istället. Så jag ska rida på Vilja och Erika ska rida på Sia. Får väl se hur det går, aldrig ridit vilja förut men blir ju bara en kort skritt sväng. Så går nog bra ska vi se, Erika får ju rida barbacka och så får hon ta bettlöst idag, tror hon får ta hacket idag faktiskt eftersom de är hennes första gång så hon känner att hon har lite kontroll iaf ;) Själv kommer jag rida i dressyr sadel, vilket jag gjort typ 2ggr i mitt liv eller något xD Men får la se hur de går. :)
Vilja är en Nordsvensk (kallblodstravare), hon är f. 2006 och aldrig blivit tävlad om jag ej minns fel. 
Hon är super pigg iaf, har provat gå bredvid när en red och man får typ springa bredvid ibland! (A)
 
Bild från igår när Ida som äger Herkules skrittade fram Vilja :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback