longering igår

Igår blev de att longera Sia lite, men Sia hade tappat två broddar på höger fram :( 
Så fick två broddar av Felicia sålänge tills vi köpt broddar. Men iaf så gick vi ut på fältet och skulle longera lite och de gick väl bra, hon hade lite energi men tyckte de va jobbigt att pulsa i den "tjocka" snön så hon började lugna ner sig ganska fort. 
Vi tränade lite på galoppfattningar och att lyssna och lite och de gick hyfsat bra faktiskt. Jag longerade kanske 30-40min och när vi slutade så såg jag att hon hade börjat bli lite "svettig" fast hon var mer varm,kladdig eller vad man ska säga :)
 
 
Sen har sia även fått en ny outfit igår som jag köpte på Naterstad loppis! :D
En gul outfit! 
 
Detta schabrak, det gula och sen 


dessa benlindor har jag köpt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback