Igår, vila

Hehe sorry att jag inte skrivit på rätt dagar ska försöka fixa till de xD
Men igår gjorde jag inget speciellt, jag mockade och fixade vattnet medans mamma gjorde hösilaget och kraften.
Sen tog jag in sia och kollade hur täckena satt, om de blev för varmt och för att kolla broddarna och smörja in hovarna med majsolja. Försöker smörja hovarna ungefär varannan dag, beroende på om jag hinner eller ej :)

Idag vet jag ej hur de ser ut då jag ej vet om en ny tjej ska komma och träffa sia, i vilket falla ska jag gå en liten kortis eller longera henne. Men tror de blir en promenad vid skogen vid fältet, typ klättra lite och så :)
Men beror på om den nya tjejen ska komma för då går vi bara en liten runda.

Blir en bild på sia och hönätet som hon lärt sig äta ur nu! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback