Igår, vila

Förlåt att jag ej skrev igår men är med Jennifer så hade andra tankar xD
Men iaf igår så vilade ju sia, ja åkte dit vid 8 drygt och fixade.
Jag tog även in Sia och borstade av henne och så stretcha vi som vi börjat göra varje dag även om hon står.
Än så gör jag de oftast före ridningen men ska nog börja med både för och efter :)
Sen ringde mamma och fråga om jag ville med och handla så då fick jag ju slänga ut sia och byta om :)

Sen åkte jag till stan med underbara jennifer. Vi åkte även till vår gamla skola, Linghemsakolan och skulle hälsa på våra gamla lärare. Dem blev ju jätte glada :0

Men idag ska sia ridas i paddocken, om de inte är snorhalt då blir de nog fältet för jc ska ev följa med och rida lite oxå :)

Sia och vilja står för bilden idag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback