Vill Ha!!

Åh, denna gång vill jag ha lite western saker, de ända är att jag vill att tränset ska vara i drygt samma färg som tyglarna. Men kan då svallra lite om att jag har ett en örat träns på g i den färgen som tyglarna :D
Sen ska jag allt skaffa tyglarna och ett "western" bett eller ett fast tre-delat eller något sånt till (A)

Fint träns och så att ha till fotodagar och sånt (A)
Hoppas JC vill komma och ta lite sommarbilder på mig och Sia snart med :D<3
Plus lite hoppbilder någon dag, så ni slipper få så dåliga kort från video filmer (AA)
 
JUSTE ska lägga upp film på när vi hoppa ja (A) Hehehe mitt minne är inte de bästa har jag märkt :W
Skyller på att jag är knäpp och senil, börjar bli gammal nu ju (A) Hihihi!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback