Vecka 25

Måndag - uteritt med Paulina på Askur
Tisdag - paddock / uteritt
Onsdag - Har vilja, ev uteritt på Sia annars paddock.

Torsdag - vila / släppa i paddocken
Fredag - vila (emilia kollar)
Lördag - vila (emilia kollar)
Söndag - uteritt

Något såhär ser schemat ut, på onsdag blir de antingen en uteritt på sia eller så blir de paddocken, beror på om jc kunde rida. Eftersom jag har Vilja då och ska risa ut med Paulina på Askur. Om inte jc vill rida med ut på onsdag på Sia så rider jag henne i paddocken istället. Så ja får se nu hur de blir, jc är inte den snabbaste på att svara även fast man sagt att jag måste veta -.- lite jobbigt ibland :(

Blir inget stall i helgen typ då de är midsommar och vi åker till husvagnen och firar med alla på Campingen, ev kommer bilder från midsommar upp på bloggen annars kommer inte bloggen uppdateras i helgen, vi får se vad jag hinner och orkar :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback