Uteritt med Askurs nya medryttare

Idag red jag ut med Askurs nya medryttare, vi red en sväng på 1 1/2h. Vi red då förbi Norrgården och upp i skogen och runt, in på galopp stigen och sedan mot Docketorp och hem :) Gick jätte bra och vi körde blandade gångarter, blev ju mest skritt och trav och så tog vi en galopp tror ja. Sia var jätte duktig och verkade trivas bra med nya wintec sadeln :D Om någon har en dressyrgjord som är 80cm billigt hör av dig till mig! Letar sadelgjord till min dressyrsadel! :)

Men som sagt jag provade min Wintec cair idag och den satt bra på henne tyckte jag, även Tekna  benskydden bak satt bra! Vi invigde även mitt nya JH-schabrak, satt som en smäck på den sadeln! :D De flesta av mina schabrak verkar passa dressyr sadeln så kanske slipper köpa massa schabrak men tror dem ser roligare ut under wintecen xD hehe men får la se, jag är ju schabrak beroende! (AA) Vill alltid ha nya färg glada schabrak! :D

När jag släppte ut sia i hagen idag så sprang hon iväg i full galopp och sedan blev de full fart i hagen, Sia och vilja sprang och bockade och sparkade och så racade Sia, vilja och Athena och ibland sprang nya hästen efter men hon blev iväg jagad emellan åt också! xD (Snälla hästarna!)

 


Andra filmen kommer in senare pga segt internät :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback