tips, flughuva

Måste bara tipsa om denna svarta flughuva, som nu även finns i grå/svart!
Älskar den, den sitter tajt och bra men ändå inte tajt, de är liksom stretch tyg eller nylon eller vad de nu är men den är iaf SVINBRA och sia trivs bra med den! Sitter ej tajt över ögonen och är tunn och luftig och dessutom skyddar dem öronen oxå från alla jobba kryp! 
 
Sia och jag är typ kryp hatare (A) Mohaha, men de är äckliga och man får panik när dem ej låter en vara! 
Sia gör som mig, springer för livet fast jag skriker/piper och sen springer och gör massa skutt i luften! xD 
Sist när en geting "attackera" mig kastade jag iväg Spikes (min vovve) koppel och sprang för livet! (Tur att man har en snäll hund som springer efter än!)
 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback