Lite skritt och trav tur

Skrittade ut fast jag hade sån jävla magkramp och även travade lite med Paulina på Athena och felicia på juli. Vi va ute drygt 1h då eftersom de ej gick så fort i våra lugna gångarter.

Fick ju sadeln idag så va illa tvungen att prova den, dock blev den för tajt över manken. Antingen köpa ny sadel eller om man kan höja sadeln fram.
Hade så ont i magen med och de hjälpte ju inte min ilska på att sadel är för tajt över min häst med "mega" manke..

Men men sånt är livet!
Vet fan inte vad jag ska göra, jobba eller hur jag gör, får skit om jag ej jobbar känner jag men samtidigt vill jag må bättre, har ont som fan i magen ibland, nu är jag illamående och har så fuckning ont i mina tummar..
Önska att dem kunde förstå att ja är mänsklig och skit. Hatar när folk gör så man känner sig tvingad till saker. Jag mår så dåligt psykiskt just nu att jag vill gå under jorden men ingen förstår, lyssnar eller ser, varför kan ingen bara bry sig och förstå mig ist...

Jag Mår inte bra, sia är den enda typ som får mig glömma allt och må bra!!

Förlåt för att detta kommer ut men behövde skriva av mig lite lätt...


Jennie Söder Lindström

Kolla med en sadelmakare, dem brukar ju kunna fixa det mesta.
Lämnade in en sadel som va till min förra häst och ändrade om just vid manken och det gick bara på 700 kr :)

Svar: Tror inte de går fixa. Den blir typ framtung på henne, ska kolla om någon han en padd som höjer fram :)
Stephanie, Worrasea

2013-06-13 / 12:11:58
URL: http://jennieofsweden.blogg.se
Eas

Ska du sälja den då ??

Svar: har satt ut den på annons, så om jag ej kan fixa de på något sätt säljer jag.http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=579465
Stephanie, Worrasea

2013-06-13 / 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback