Igår, uteritt med athena

Igår red jag ut med Athena och hennes medryttare Linnea :)
Vi red en tur på drygt 1h med blandade gångarter. Red sia på sidepullet igår, hon blev dock lite stark i galoppen och sen lite väl het och uppstressad efter när vi skulle trava, då ville hon hellre galoppera men annars gick de bra och hon lyssnade ju och inte försökte sticka eller så, enbart lite stark men så kan de bli ibland ;)

Så idag har vi funderat på att löshoppa Sia men beror på om de är folk i paddocken då eftersom jag ej har bockat :) Annars ska vi köra några böjövningar och rida mycket ridvägar och så så hon blir böjbar och bra :D
Barbacka isf, min sadel har ej kommit än, så kommer den inte i veckan blr jag arg och skäller ut dem!
Har ej fått något om någon försening, först stod de att sadeln skulle va hos på3-4veckor sedan när vi ringde skulle sadeln vara hos dem om 3-4veckor sen skickas den ut till oss och de tar inte 2veckor för den att komma till mig!
Beställdes den 26 April!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback