Vila för Sia

Idag hade mamma Sia igen eftersom jag jobbar och vi skulle ha insläppet. Så har inget speciellt att skriva förutom att jag nu letar efter en skötare 1gg i veckan till att börja med!
 
Letar efter någon som vill borsta, mocka, fixa maten och mysa med mitt hjärta, ev gå promenader och kanske longera mm. Senare kanske ev ridning kan bli intressant om jag ser att ni funkar bra och du klarar av henne. Kanske kan erbjuda att man får rida någon gång nu men enbart om jag är med! Vill ej riskera ngt då ja sett vad hon kan/har gjort mot andra ryttare.
Du måste va lugn, bestämd på ett snällt sätt och tycka om att lära sig nya saker.(ett plus om du är NH intresserad) Du måste vara över 14år och erfaren, hon är ingen nybörjarhäst!
 
Stallet har bra bussförbindelse! 
Tar 2-3min att gå från hållplatsen till stallet! 
Vi har omklädningsrum med toalett, varm sadelkammare, "fikarum" med bla mikro, mm. 
 
Intresserad? 
Kolla annonsen för lite mer information eller hör av er :))
http://www.blocket.se/ostergotland/Soker_seriost_skotare_till_bestamd_dam_45449784.htm?aw=1
 
Gammal bild på busfröt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback