Vila för sia fia!

Idag så har ju Sia fått vila, min lilla pingla som hon är!
Vi var lite stressade idag eftersom vi hade insläpp + hagmockning och skulle åka till en i stallet som fyllde år idag. Så medans jag mockade boxen och fixade maten och allt så mockade mamma hagen och sen hade vi insläppet. 
Sen va de att åka och fira Viljas ägare Caroline som fyller 30år idag och väntar liten bäbis :D
STORT GRATTIS TILL CARRO! :D
 
Imorgon blev de ändrade planer då jag ska in och jobba kl 14.00 och vet ej när jag slutar så mamma kanske skulle rida Sia lite lätt och så får hon fixa med hovis, förhoppningsvis kommer hon ihåg att fråga om han vill börja med bakbenen då hon blir lite trälig och uttråkad och vill inte vara "still" och då är bak hennes sämsta del att ta sist :)
 
Bilder på min tjej någon vecka sedan och bildbevis på hennes fina frisyr i Söndags :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback