Nya sadeln kommit!

Idag kom ju min nya sadel, en Claridge house allround sadel 17" med bomvidd 33 så blev allt att prova den nya sadeln på älskling idag :)
Så vi red lite i paddocken eftersom det var smidigast så, känner att jag ej följer schemat jag gjorde (A) hehe ne men imorgon ska hon stå eftersom vi ska bort efter insläppet och på torsdag blir de nog en uteritt eller kanske prova skutta lite i paddocken och plus att hovis kommer kl 18.00 och ska sko om hjärtat.
Får se om någon mer kanske vill hänga med på en liten uteritt :)
 
Ajah, hon gick jätte bra idag och sadeln satt bra tycker ja, den tryckte ingenstanns och Sia verkade nöjd med den. Hon va så duktig idag och matte är såååå stolt över sin lilla tjej som går som en liten pärla och är så arbetsvillig! 
De bra dagarna ger en hopp om att hon faktisk kommer bli en riktig pärla inom ridningen och andra dagar tappar man verkligen hoppet och känner att de aldrig kommer gå, men jag ska inte ge upp utan vi ska klara detta! 
 
 
 
 
 
 
Här kommer även lite fler bilder från barbacka passet igår :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback