Idag kommer en tjej som ska kolla på Sia

Idag kommer en tjej som är 21år och ska hälsa/träffa Sia. 
Hon ska ev. hjälpa mig med Sia 1ggn i veckan om de trivs och kommer överrens :)
Vilket jag nästan hoppas då jag tycker att hon verkar så himla trevlig och bra att ha och göra med!
14.30 ska vi mötas i stallet och tror vi ska ta en liten promenad med Sia iaf så hon får se lite hur hon är och så. Hoppas nu att Sia är på bra humör idag i hagen då hon igår inte ville följa med in, så tror hon snart ska börja brunsta och då brukar hon bli så tyvärr :(
Vilket jag så gärna hoppas kommer försvinna med tiden såklart!! 
 
Men iaf idag kommer de en tjej som ska kolla på Sia och så får vi se hur det går och vad jag och hon tycker :)
 


Hahah jag försöker fatta galopp på henne :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback