Fältet, Jennifer är fotograf

Idag var sia lite halv skumm i hagen men annars var de inget speciellt, hon hade väl antagligen råkad "sparka" sig själv på bakbenet så han hade två revor från broddarna antar jag :/ Men bara ytligt så inget farligt :)
 
Själva ridpasset är jag super nöjd över då hon gick jätte bra och vi tom galopperade utan att komma upp i travar traven. Plus att vi galopperade i en cirkel vilket hon aldrig "kunnat/velat" göra, såfort man väl fått henne i galopp och försökte svänga henne så saktade hon av men idag gick hon som en gudinna! :D
Jag är så stolt över henne! Hon blev tom nästan svettig för första gången :O 
Gud jag är så stolt att jag tappar ord!! :D

Att en så liten sak kan betyda så mycket för en asså :D 
Så nu ska jag bjuda på ett par bilder för jag är typ stum ;))
 

Jossan

Trevlig hon ser ut!! :)

Svar: tack så mycket :D
Stephanie

2013-03-02 / 09:29:46
URL: http://minfux.blogg.se
victoria

Så fina :D

Svar: tack så mycket :DD
Stephanie

2013-03-05 / 20:26:55
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback