Cp häst!

Idag var sia helt cp när ja skulle rida :S
Trodde fan hon fått 10kg havre eller något asså. Hon tacktade, försökte galoppera, studsade fram, trippa fram och huvudet i högsta hugg! Sen när jag väl fick henne trava tyckte jag hon gick konstig på ena bak. Hon sprang bara och de va skitsamma fast jag sprang av henne hon va ändå cp så jag försökte klättra lite men hon höll på massa då med så skrittade hem.

Vet inte vad de va med henne så när vi kom till stallet tog ja av sadel och gick in i paddocken och släppte henne försökte se hur hon gick men såg inget märkvärdigt och hon va inte öm eller varm någonstanns så vet inte vad som flög i henne :(

Men imorgon ska jag göra något lättare med henne så får vi se om hon är bättre eller om jag hittar något på henne :/ :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback