Barbacka idag

Idag var ju tanken att ja skulle rida på fältet/klättra i skogen men pga att de började bli mörkt så red jag i paddocken i stället barbacka. Hon fick ha kvar sitt stalltäcke på sig medans jag red, vi skrittade mest eftersom hon varit lite "konstig" sen prova jag trava i vänster varv och då slängde hon med rumpan och sparka lätt så jag sakta av och bytte varv och högervarv gick bättre. Hon visade inget märkvärdigt då och kände inte att hon gick konstig, förutom att hon va lika skumpig som vanligt! Men sen bytte jag varv igen för att se om de va bättre när hon travat i andra varvet och då gick de bra att trava i vänster varv. Kände inget speciellt då utom kanske bara någon gång att hon trampa till konstigt men vene om de va underlaget eller så. Pappa sa iaf att han inte såg något speciellt. Men imorgon får hon gå tillbacka till sin hage iaf :))
 
Hon var iaf mysig som vanligt :D
Lika glad varje gång man kommer, då hon stod i sjukhagen och man kom och sa hej älskling så svarade hon.
Man blir så glad då och så står hon super glad och bara vill gosa och mysa :D
 
Älskade lilla häst, imorgon blir de lite bilder iaf. JC skulle följt med från början men sen skulle hon kolla på Oscarsgalan i natt och orkar då inte gå upp så vi tar de ngn annan dag i veckan men jag ska nog fota lite imorgon. Hade tänkt longera eller löslongera sia imorgon beror på om någon mer ska va i paddocken då. :)
 
Gammal bild på Sia, från slutet av 2012 :)) (där hade hon lång man)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback