mycket på g nu

Nu är de som sagt väldigt mycket på gång då vi i Hovetorp har en tävling för oss med boxplats där och jag ska träna massa nu för att jag och Sia ska vara med så vi har fullt upp med hoppträningar ! :)
Vi funderar på att dra 50 eller 60 på tävlingen, idag ska jag hoppa bannan vi hade på pay and jumpen i hageby på 50cm för att se hur de går och går de bra så ska vi höja och se och isf blire tävling! Adrian ville tävla Sia på 10cm också så han ska ju ev göra de nu :) Måste bara få träna lite med han först så han kan trava henne ;)
 
Så ja blir full fart med träning nu till den 25 då tävlingen är!
Sia har varit super duktig nu de senaste passen så hoppas de lär gå bra och att hon klarar en bana i lugn och bra takt och så :)
Så ja får se om jag får någon som filmar idag eller hur de blir :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback